Tape the sound

Sunday, May 11, 2014

Some days at Flatdal again. Making music.

Report from Flatdal. (In Norwegian) Mens alle mine fotovenner var i Kristiansund på fotofestival, tok jeg turen til Flatdal med medbrakt musikkstudio. Et valg jeg ikke angrer på. Jobber med å få ferdig en plate før sommeren. Denne gangen et rolig chill album. Musikken skiller seg ut fra Elrox arbeidet, så det er et prosjekt som blir hetendes "Lucent Echoes". Takket være disse dagene i Flatdal er jeg straks i mål. Mye fin episk elektronika. Kan også skryte av at en av låtene til dette prosjektet gikk inn på ambient-hitlisten hos Soundclick som nr. 17. (Nr 86 på "all electronics") Dette er mye av grunnen til at jeg også vil ha ferdig dette albumet. Vedlegger noen bilder fra Flatdal. Kommer også til å legge ut en gratis download fra turen, så fort den er mixet og mastret. 


Been almost one week at my favourit spot in Flatdal. Making music for my new album. Turned out to be some good stuff.