Tape the sound

Sunday, August 5, 2007

People from Ibiza pt 1

Musikeren Gee spilte på Mambo/Savannah hver kveld i San Antonio. Dette ble en plass jeg tilbrakte nesten alle kveldene, for å se solnedgangen.
Mitt første møte med Ibiza var disse to gutta. Jeg var fremme tidlig om morgenen og måtte vente lenge før jeg fikk hotellrommet. Ble sittendes å prate om musikk og Ibizia.
Denne karen og jeg kunne bare et felles språk: Skål!
Paul og kona på Mambo. Et hyggelig par som venter barn! Gratulerer. Forøvrig var de lærere begge to. Vakta til hjemmet der Michael & Sandra Cretu bor. (Enigma) Det var et mål å finne frem til bostedet og ihvertfall finne porten. (Lite bilde) Jeg ringte på, og vakta kom kjørendes ned. Han var veldig hyggelig og kunne fortelle at familien var på ferie i Tyskland.






Spanske lokale gutter fra øya. Det var også mitt inntrykk at Ibizianere generellt var veldig greie å møte. Værre med alle som kommer til øya for å jobbe og feste. Servicen var ikke alltid like allright. Fra et av båthusene. Disse er innebygd i fjellet og er et treffsted for familien.
Chris Vaux driver et transportselskap på Ibiza for celebre gjester. Fotball stjerner, film stjerner og de utrolig populære DJ-ene på øya. Jeg stoppet opp like etter at han hadde kollidert med en annen bil. Bilen hans, en Hummer, slapp unna med et knekt hjul... Den andre bilen var det bare å vrake. Det kjøres fort på Ibiza. Selv satt jeg på i en buss som krasjet den siste dagen. En liten Kombo bil var bare vraket det også etterpå. Ingen ble skadd, utrolig nok. Hvorfor ikke sitte i solnedgangen å lese Harry Potter......Jeg synes nok kanskje det er bedre å ta en øl. Yoh. Cool man. Nice people on Ibiza. Raul Moya er karikaturtegner. Holdt meg til de kreative en kveld. Fikk portrettert meg. hehe. .. Spesiellt av denne mannen som bruker artistnavnet Dani. En utrolig morsom fyr. Anbefaler et besøk og en karikatur om du drar til øya. Under her litt av arbeidene han gjorde.